loading...

https://webone-sms.com/

بنابراین، شما به ایده ایجاد یک کمپین بهینه سازی موتور جستجوی خوب برای شرکت خود رسیده اید. برخی از شرکت ها می گویند که تا زمانی که نتایج با کیفیت را مشاهده کنید مدتی طول می کشد، برخی دیگر به شما می گوی

behnaz بازدید : 30 دوشنبه 22 فروردین 1401 زمان : 17:37 نظرات (0)

بنابراین، شما به ایده ایجاد یک کمپین بهینه سازی موتور جستجوی خوب برای شرکت خود رسیده اید. برخی از شرکت ها می گویند که تا زمانی که نتایج با کیفیت را مشاهده کنید مدتی طول می کشد، برخی دیگر به شما می گویند که تنها یک ماه طول می کشد تا رتبه بندی جستجو و ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید. در حالی که به نظر می رسد هر دو شرکت خوب و دلپذیری هستند که سئو را برای شما انجام می دهند، یکی اینطور نیست. یک شرکت مانند طاعون است. این شرکت کسی است که گفت می تواند نتایج کیفی کمپین جدید سئوی شما را در یک ماه بهبود بخشد. آنها می توانند به دلیل روشی که سئو انجام می دهند، بازه زمانی کوتاهی را ارائه دهند، با این حال، تکنیک های استفاده شده غیراخلاقی و غیراخلاقی هستند. اینها به عنوان تکنیک های سئو کلاه سیاه شناخته می شوند.

«کلاه سیاه» که از فیلمهای قدیمی وسترن ابداع شده است، به شیوهای طرحوارانه و واضح انجام کارها اشاره دارد، در حالی که «کلاه سفید» به خوبی به عکس اشاره دارد. اگر فیلمهای قدیمی وسترن چیزی به ما یاد دادهاند، این است که «کلاه سیاه» بد است. که تنها تایید می کند که تکنیک های سئو کلاه سیاه نیز وجود دارد.
مهم است که تفاوت بین سئو کلاه سیاه، خاکستری و سفید و همچنین تکنیک های بدنام سئو کلاه سیاه را بدانید که می تواند به تنهایی اعتبار شرکت شما را از بین ببرد، سایت شما را از موتورهای جستجو ممنوع کند و بر رتبه بندی جستجوی شرکت شما تأثیر منفی بگذارد. اینترنت.بیایید نگاهی به سئو کلاه سیاه بیندازیم، تفاوت آن با سئو کلاه سفید و خاکستری و 5 تکنیک سئو کلاه سیاه که باید مانند طاعون از آنها اجتناب کنید.

تکنیک های سئو کلاه سیاه چیست؟

سئو کلاه سیاه پسر عموی نادرست و نادرست سئو کلاه سفید است. این تکنیک ها با تمرکز بر تاکتیک های مورد استفاده برای افزایش رتبه صفحه در نتایج موتورهای جستجو، با نقض شرایط خدمات موتور جستجو عمل می کنند. تکنیکهای سئو کلاه سیاه برای کاربر یا تجربه کاربر با محتوای آموزنده سودی ندارد، بلکه تنها با استفاده از تکنیکهایی مانند پرداخت برای رتبه، تکرار محتوا و ارائه اطلاعات بهعنوان چیزی غیر از آنچه واقعاً هست، رتبهبندی سایت را افزایش میدهد. در نهایت، سئوی کلاه سیاه، سودمندی خدمات ارائه شده در اینترنت را از بین می برد و در عوض، سایت های بی ارزش را به بالای صفحات رتبه بندی جستجو سوق می دهد.
به عبارت ساده تر، سئو کلاه سیاه روش بد انجام سئو است. در اینجا نگاهی به 5 تکنیک انجام سئو کلاه سیاه داریم:

پنهان کاری

تکنیک سئو کلاه سیاه "پوشش" به همان اندازه که به نظر می رسد مرموز است. Cloaking زمانی است که دو نسخه از یک صفحه در زمانی که فقط یکی باید ایجاد شود. یکی از صفحات برای کاربران و دیگری برای موتورهای جستجو ایجاد شده است. با هدایت بازدیدکنندگان به یک آدرس IP متفاوت از موتورهای جستجو، محتوای صفحه ارائه شده بسته به مخاطبی که به آن آورده شده است، تغییر می کند. محتوای یک صفحه موتورهای جستجو را فریب می دهد تا آنها را برای کلمات کلیدی مورد نظر خود رتبه بندی کنند، در حالی که در واقعیت، محتوایی که کاربران مشاهده می کنند منعکس کننده آن کلمات کلیدی هدف نیست

کپی کردن مطالب

به همان اندازه که ساده به نظر می رسد، تکرار محتوا به جای اینکه خودتان آن را انجام دهید، سرقت علمی کار دیگری است. درست مانند گرفتار شدن در مدرسه ابتدایی، در دنیای سئو نیز به همان اندازه مضر است. موتورهای جستجو در فرآیند رتبه بندی خود به دنبال محتوای منحصر به فرد هستند، بنابراین تکرار محتوا مستقیماً این رتبه را برای خود و همچنین مالک محتوایی که از آن کپی می کنید، منحرف می کند. کار خودت را انجام بده!

متن پنهان

این تکنیک کلاه سیاه به متن و پیوندهای محتوای یک صفحه اشاره دارد که برای کاربر نامرئی است در حالی که هنوز برای موتور جستجویی که صفحه را اسکن می کند قابل مشاهده است. این به افرادی که کلاه سیاه انجام می دهند این امکان را می دهد که از مزایای داشتن محتوای خاص در یک صفحه بدون نیاز به ارائه واقعی آن به کسی برای دیدن، بهره ببرند. موتورهای جستجو به رتبهبندی صفحات ادامه میدهند که انگار این محتوا واقعاً در صفحه است و رتبهبندی نامشروعی را ارائه میدهد.

لینک های پولی

با دانستن اینکه لینک سازی در دنیای سئو بسیار مهم است، سئو کلاه سیاه تکنیک بدنامی دیگری را معرفی می کند که لینک سازی را به درستی اجرا می کند. در سئو کلاه سیاه، لینک ها بر اساس رتبه بندی صفحه پرداخت می شوند تا نتایج جستجوی بالاتری را به دست آورند. در حالی که سئوی کلاه سفید خوب بر روی ارائه، پیاده سازی و تعبیه لینک های داخلی و همچنین سایر لینک های سایت مرتبط در محتوای خود تمرکز می کند، سئو کلاه سیاه بر انجام هیچ یک از کارها تمرکز نمی کند، اما از طریق پرداخت برای لینک ها از مزایای آن بهره مند می شود.

کلید واژه پر کردن

رتبه بندی خوب در صفحات نتایج جستجو به شدت به چگالی کلمات کلیدی صفحه بستگی دارد. به امید افزایش دید و دسترسی صفحات، تکنیک های سئو کلاه سیاه محتوا را با کلمات کلیدی پر می کند.

تراکم کلمات کلیدی مناسب سئو کلاه سفید حدود 2 تا 3 درصد کاهش می یابد و اطمینان حاصل می کند که کاربر در جستجوی کلمه کلیدی یک مقاله مرتبط و با کیفیت را پیدا می کند و در نتیجه تجربه کاربری مثبتی دارد. با تکنیک کلاه سیاه پر کردن کلمات کلیدی، محتوا پر از کلمه کلیدی گچی می شود و کاربر را با محتوای با کیفیت بدتر و در نهایت تجربه بدتر سرازیر می کند.

سئو کلاه سیاه در مقابل کلاه خاکستری

سئو کلاه سیاه و سئو کلاه خاکستری بیشتر شبیه هم هستند تا متفاوت. در حالی که واضح است که SEO کلاه سیاه چگونه غیرقانونی است، سئو کلاه خاکستری شامل تکنیک های مشکوکی است که در حال حاضر از نظر فنی قانونی هستند، اما به احتمال زیاد در مدت زمان غیرقانونی هستند. کلاه خاکستری تکنیک هایی هستند که هنوز غیرقانونی نیستند، اما هنوز در حوزه سئو کلاه سفید قرار نمی گیرند. برخی از تکنیک‌های سئو کلاه خاکستری شامل تغییرات نامنظم طراحی وب‌سایت بدون تغییر محتوا و کاربران نامشروع یا «ساخته‌شده» هستند که به وب‌سایت شرکت، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و سایر صفحات آنلاین علاقه نشان می‌دهند. اگرچه اینها هنوز شما را کاملاً از بازی بیرون نمی‌کنند، بهتر است روی تمرین تکنیک‌های خوب SEO تمرکز کنید تا پایه و اساس بهتری برای آینده شرکت خود بسازید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سئو کلاه خاکستری روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.pana.ir/news/1267800

سئو کلاه سیاه در مقابل کلاه سفید

تکنیک‌های سئوی کلاه سیاه و سفید در شب و روز زمانی که شما به کارتان می‌پردازید، هستند. سئوی کلاه سیاه بر روی موتورهای جستجو و رقبا برای دستیابی به رتبه‌بندی بهتر و دید بهتر از صفحه تمرکز دارد. سئو کلاه سفید بر تکنیک های خوبی مانند بهینه سازی سایت، محتوای اصلی، با کیفیت و لینک سازی برای بهبود سئو و کاربران تمرکز می کند، نه تنها برای منافع خود.

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 129
  • بازدید ماه : 474
  • بازدید سال : 10,601
  • بازدید کلی : 27,187