loading...

https://webone-sms.com/

ما بیش از هر قسمت دیگری از بدنمان (به غیر از دستانمان) صورت خود را در معرض دنیای بیرون قرار می دهیم. هنگامی که شما تمام آسیب های ناشی از آفتاب، آب و هوا و سایر عوامل تحریک کننده را در آنجا جمع می کنید

behnaz بازدید : 20 چهارشنبه 18 خرداد 1401 زمان : 11:59 نظرات (0)

ما بیش از هر قسمت دیگری از بدنمان (به غیر از دستانمان) صورت خود را در معرض دنیای بیرون قرار می دهیم. هنگامی که شما تمام آسیب های ناشی از آفتاب، آب و هوا و سایر عوامل تحریک کننده را در آنجا جمع می کنید، جای تعجب نیست که چرا داشتن یک مرطوب کننده شگفت انگیز صورت ضروری است.

در واقع، این پایه و اساس یک روتین خوب مراقبت از پوست است.

حتی اگر پوست نرمال یا سالمی دارید، مهم است که آبرسانی پوست صورت خود را قبل از شروع روز دوباره پر کنید. یک کرم صورت خوب از پوست شما محافظت می کند، آن را مرطوب نگه می دارد و بهتر در برابر آلاینده های کم آب محافظت می کند.

اما با وجود هزاران محصول و برند موجود، چگونه می توانید مرطوب کننده صورت مناسب خود را پیدا کنید؟ این 10 سوال را هنگام در نظر گرفتن یک ماده اصلی مراقبت از پوست مرطوب کننده جدید از خود بپرسید، و پاسخ آن را خواهید داشت (خواه بله یا خیر).

قبل از خرید مرطوب کننده چه نکاتی را باید در نظر بگیرم؟

کرم مرطوب کننده

آیا این مرطوب کننده از برندی است که بتوانم به آن اعتماد کنم؟

 در فروشگاه یک شیشه کرم صورت را در دست دارید. آیا این برند به دلیل کیفیت آنها شناخته شده است. یا فقدان آن؟ آیا آنها بدون ظلم هستند؟ آیا نقدهای آنلاین خوبی دارد؟ وب سایت شرکت را بررسی کنید و قبل از خرید کمی تحقیق کنید. تعداد زیادی شرکت‌های خوب مراقبت از پوست و مرطوب‌کننده‌های صورت وجود دارند، بنابراین مطمئن شوید که پول شما به شایسته‌ترین برند اختصاص می‌یابد – برندی که با ارزش‌ها و انتظارات شما برای کیفیت فوق‌العاده همسو است.

آیا برای نوع پوست من است؟

هنگامی که به دنبال یک مرطوب کننده (و واقعاً هر محصول زیبایی جدید) هستید، نوع پوست شما باید شما را راهنمایی کند. اگر پوست خشکی دارید، به سراغ کرم های غنی با نرم کننده ها و مرطوب کننده ها بروید تا رطوبت را حفظ کنید. روغنی؟ از روغن ها دوری کنید و محلول های حاوی هیالورونیک اسید و اوره را امتحان کنید. شما می خواهید نیازهای پوست خود را با مرطوب کننده ای که به طور موثر این نیازها را برآورده می کند، مطابقت دهید.

چه چیز دیگری باید با آن استفاده کنم؟

 آیا کرم صورت در دست شما به عنوان مرحله دوم، سوم یا حتی چهارم در یک روال تجویز شده عمل می کند؟ به محصولات مرتبط نگاه کنید و دریابید زیرا اغلب اوقات، یک نام تجاری یک گروه کامل ایجاد می کند که وقتی با هر راه حل و مرحله توصیه شده دنبال می شود مؤثرتر است.

آیا نیازهای منحصر به فرد پوست من را برآورده می کند؟

این فراتر از نوع پوست است و به آلرژی ها و ترجیحات شما کشیده می شود. به عطرها حساسیت دارید؟ مرطوب کننده شما باید بدون عطر باشد. آیا می دانید که الکل پوست شما را دیوانه وار از بین می برد؟ فقط بدون الکل انتخاب کنید. هرچه بیشتر در مورد واکنش پوست خود به مواد بدانید، انتخاب بهتر مرطوب کننده صورت شما خواهد بود. با این حال، به جای تمرین آزمون و خطا روی صورت خود، حتما ابتدا آن را در قسمت داخلی آرنج خود امتحان کنید و واکنش نشان دهید. همه چیز روشن است؟ عالی، همه چیز برای صورت آماده شده است.

چرا این مرطوب کننده صورت بهتر از بقیه است؟

 شما بهترین ها را می خواهید و لایق آن هستید. مرطوب کننده ای پیدا کنید که با شما صحبت کند و بگوید: «من بهترم. در واقع، من بهترین هستم.» چه چیزی برای شما مهم است؟ آیا PH متعادل است؟ آیا کرم صورت شما دلیلی واقعی دارد که فکر می کنید بهترین مرطوب کننده ای است که می توانید بخرید؟ باید.

آیا من به حقایق پشت تبلیغات نگاه می کنم؟

 مرطوب کننده شما باید به دلیل واقعیت ها بهترین باشد - نه تبلیغات. به مواد تشکیل دهنده، مطالعات موردی، بررسی ها نگاه کنید. بله، تبلیغات سرگرم کننده هستند، اما شما در اینجا سرمایه گذاری می کنید. آیا کرم صورت شما مبتنی بر علم است؟ آیا ثابت شده است که آنچه را که می گوید انجام می دهد؟

آیا من برچسب را تا آخر خواندم؟

 همه مواد موجود در آنجا را بخوانید تا مطمئن شوید که بیشتر از آنچه برای آن چانه زده اید دریافت نمی کنید. اگر مواد شیمیایی خطرناکی در آن لیست پیدا کردید - مانند سدیم لوریل سولفات (SLS) - برای همیشه آن را کنار بگذارید.

چقدر مقرون به صرفه است و آیا می توانم از این درازمدت استفاده کنم؟

حتی اگر مرطوب کننده شما در یک بطری بزرگ عرضه شود، اگر با هر بار استفاده به یک مشت نیاز داشته باشید، ممکن است خرید مقرون به صرفه ای نباشد. یک مرطوب کننده با کیفیت بالا با هر بار استفاده فقط به مقدار کمی به اندازه نخود نیاز دارد. در این صورت، حتی یک شیشه کوچک می تواند مقرون به صرفه باشد. دریابید که به ازای هر استفاده چقدر نیاز دارید و سپس محاسبه کنید که آیا این از نظر مالی در درازمدت برای شما مفید است یا خیر، زیرا زمانی که پوست شما به مرطوب‌کننده‌ای که دوست دارد عادت کرد، می‌خواهید به آن بچسبید. همچنین به دنبال مرطوب کننده های چند منظوره باشید. برخی از آنها را می توان هم برای صورت و دست ها، یا صورت و بدن و غیره استفاده کرد. این می تواند در درازمدت باعث صرفه جویی زیادی در هزینه شما شود.

این چگونه در روال مراقبت از پوست من قرار می گیرد؟

کدام راه حل های مراقبت از پوست برای شما اصلی هستند؟ آیا قبلاً یک ضد آفتاب مورد علاقه دارید که از نظر مذهبی استفاده می کنید؟ ممکن است بدون اینکه شما آن را بدانید، به عنوان یک مرطوب کننده دو برابر شود. هدف من این است که بفهمم چگونه و چه زمانی می‌خواهید از کرم صورت انتخابی خود استفاده کنید تا بهترین ارزش را داشته باشید و در واقع مزایایی را که از استفاده روزانه آن به دست می‌آید، تجربه کنید.

از مواد تشکیل دهنده این مرطوب کننده صورت چه می دانم؟

وقتی چیزی را روی پوست خود می‌زنید، عمیقاً روی آن تأثیر می‌گذارد. مواد تشکیل دهنده بسیار مهم هستند و، حتی اگر نمی توانید همه آنها را تلفظ کنید، باید درک اولیه ای از اینکه هر یک از آنها چه کاری انجام می دهند و از کجا آمده است داشته باشید. به عنوان مثال، یک مرطوب کننده صورت با یک صفحه کامل از مواد تشکیل دهنده، معمولاً مشکل را بیان می کند.

بنابراین 10 اصل اساسی را پوشش می دهد. قبل از خرید یک محصول مراقبت از پوست، سوالی درباره ساخت یا شکستگی چیست؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 146
  • بازدید ماه : 491
  • بازدید سال : 10,618
  • بازدید کلی : 27,204