loading...

https://webone-sms.com/

هنگامی که نیاز به ایجاد سوراخ در دیوار یا تخته دارید، بهترین راه حل استفاده از  دریل است که بتواند سریع و ظرف چند ثانیه سوراخی با اندازه های یکسان را روی سطح خود ایجاد کنید. اگر سوراخ ایجاد شده ب

behnaz بازدید : 28 چهارشنبه 31 شهریور 1400 زمان : 14:25 نظرات (0)
هنگامی که نیاز به ایجاد سوراخ در دیوار یا تخته دارید، بهترین راه حل استفاده از  دریل است که بتواند سریع و ظرف چند ثانیه سوراخی با اندازه های یکسان را روی سطح خود ایجاد کنید. اگر سوراخ ایجاد شده با دریل را با سوراخی که با استفاده از میخ و چکش ایجاد می کنید مقایسه کنید براحتی در می یابید که سوراخ های ایجاد شده با دریل بسیار یکدست و با کنترل عمق سوراخ است، شما کمترین فشار را به دستان خود آورده اید و البه سرعت ایجاد سوراخ با دریل بسیار کمتر از ایجاد سوراخ با استفاده از چکش است. شاید زمان آن رسیده که با خرید دریل خانگی از برند توسن، که یکی از بهترین برند های تولید کننده دریل به شمار می رود، کارهای خانگی خود را سرعت ببخشید.

با خرید یک دریل خانگی خوب می توانید چندین کار را با دریل انجام دهید، از جمله به عنوان همزن برای مخلوط کردن رنگ یا به عنوان پیچ گوشتی برای بازو بسته کردن پیچ بدون توجه به اندازه یا نوع سر پیچ. بنابراین اگر به کارهای فنی خانگی علاقه دارید با خرید دریل کارهای خود را سرعت ببخشید.

 

خرید دریل خانگی

انواع دریل

اگر برای خرید دریل به یک فروشگاه ابزار صنعتی و خانگی مانند سوپر ابزار پارس مراجعه کنید در می یابید که انواع دریل ها در دو دسته کلی برقی(باسیم) و شارژی (بی سیم) قرار گرفته اند.

دریل شارژی

دریل شارژی(بی سیم) محبوب ترین نوع دریل های خانگی هستند. نیروی موتور آن ها با استفاده از یک باتری قابل شارژ که در قسمت پایین دسته دریل قرار گرفته تامین می شود. ظرفیت باتری بر حسب ولت اندازه گیری می شود که با قدرت دریل دستگاه نیز برابر است. دریل های شارژی به شما این امکان را می دهد که در هر مکانی بدون نیاز به نگرانی در مورد یافتن پریز برق و طول کابل اتصال به برق با دریل کار کنید.

دریل برقی(سیم دار)

برای انجام کارهای بزرگ صنعتی و کارگاهی همیشه خرید دریل برقی انتخاب خریداران است. دریل های برقی حتی در سال های اولیه تولید دریل های شارژی همچنان محبوب بودند، چراکه دریل های شارژی در ابتدا قدرت و توان دریل های برقی را نداشتند. اما به مرور زمان دریل های شارژی توانستند تا حدودی با دریل های برقی رقابت کنند.

اگرچه همه دریل های برقی ظاهر یکسانی دارند، اما هنگامی که به دنبال خرید دریل برقی هستید، نباید تنها سیم دریل برقی را در نظر بگیرید. بلکه همه دریل های برقی ویژگی های دیگری دارند که در انتخاب و خرید آن ها نقش دارند. در ادامه مهمترین موضوعاتی که در خرید دریل خانگی باید در نظر داشته باشید را بررسی می کنیم:

مهم ترین مواردی که در خرید دریل خانگی باید در نظر بگیرید.

سه نظام دریل

سه نظام یکی از اجزاء مهم هر نوع دریل است. چرا که اندازه قطر سه نظام می تواند در انتخاب مته هایی که برای ایجاد حفره انتخاب می کنید،تاثیر گذار باشد. سایز 10 متداولترین نوع سه نظام دریل است و به این معنی است که این مدل، مته یا سر پیچ گوشتی به قطر ۱۰ میلی متر را درون خود جای می دهد. دریل های اندازه ۱۰ معمولاً کوچک هستند. نوع دیگر آن که نظام ۱۳ است که به معنای قطر ۱۳ میلیمتری مته و یا سر پیچ گوشتی است.

آمپر

مهم ترین مورد در اندازه گیری قدرت حفاری دریل های برقی، آمپر است. برای اکثر کاربران خانگی، دریل سیم دار با قدرت 6 یا 8 آمپر کافی است.

باتری

اکثر دریل های شارژی از باتری لیتیوم یونی قابل شارژ استفاده می کنند. این باتری ها برای صدها مورد استفاده دوام می آورند و قدرت کافی را برای حفاری برای چند ساعت استفاده مداوم را فراهم می کنند.

چاک

 یک دریل شارژی معمولاً از یک دسته قابل چرخش به نام چاک استفاده می کنند که به شما امکان می دهد آن را برای نگهداشتن مته محکم و شل کنید. برای قرار دادن مته در چاک باید آن ا باز کرده و برای ایجاد سوراخ باید حتما آن را سفت و محکم کنید.

نور

 برخی از دریل ها دارای یک چراغ LED در دریل، نزدیک چاک هستند. این یک ویژگی عالی است که به شما امکان می دهد هنگام کار در شرایط تاریک براحتی حفاری کنید.

سرعت

اکثر دریل ها دارای تنظیم سرعت هستند که تعداد دور در دقیقه متفاوتی را ارائه می دهد. تنظیم سرعت بیشتر برای سوراخکاری مناسب است، در حالی که تنظیم سرعت کندتر برای باز و بسته کردن پیچ بهتر عمل می کند. شما اغلب سرعت را از طریق سوئیچ ضامن کنترل می کنید.

ماشه

 تا زمانی که ماشه دریل فشار می دهید دریل شروع به چرخیدن می کند. به محض اینکه ماشه را رها کنید، چرخش متوقف شود.

ولتاژ

 روش اصلی اندازه گیری قدرت حفاری برای دریل برقی ولتاژ آن است. دریل با درجه ولتاژ بالاتر توانایی بیشتری برای نفوذ به مواد سخت یا حرکت سریع پیچ ها را ارائه می دهد. اکثر دریل های برقی برای استفاده در خانه در محدوده 12 تا 18 ولت قرار می گیرند، اما برای به دست آوردن قدرت بیشتر می توانید دریل های 20 تا 24 ولت خریداری کنید.

برند سازه دریل

میزان اعتبار برند سازنده دریل و هر ابزار ساختمانی عامل مهمی است که نباید آن را نادیده بگیرید. در مورد دریل، کیفیت ساخت دریل، طراحی دسته آن، وزن و گارانتی از مهم ترین مواردی است که برای خرید دریل از یک برند باید به آن توجه داشته باشید.

دریل توسن

توسن(TOSAN) برند شناخته شده ای در زمینه ابزار برقی و دستی در ایران است. این برند از سال 80 با تولید ابزارهای برقی و دستی شروع به کار کرد و طی این سالها توانست در بین تولیدکنندگان به جایگاه قابل قبولی دست یابد. کیفیت استاندارد محصولات توسن، قیمت مناسب ابزار وخدمات پس از فروش آن، از مهم ترین عواملی است که باعث محبوبیت این برند در بین خریداران ابزار برقی در ایران شده است. به طوریکه می توان گفت دریل توسن از محبوب ترین ابزار تولیدی این شرکت است که در ایران بسیار پرطرفدار است.

ویژگی های دریل توسن

کیفیت ساخت دریل های توسن بسیار بالا و برای خریداران رضایت بخش است

قیمت دریل توسن نیز در مقایسه با سایر هم ردیفان این حوزه بسیار مناسب و مقرون به صرفه است

پشتیبانی و خدمات پس از فروش برند توسن در ایران یکی دیگر از مزیت های این برند است که به شما اجازه می دهد انواع قطعات و تجهیزات مورد نیاز ابزارهای برقی این برند از جمله دریل را به راحتی تهیه کنید.

انواع محصولات توسن با ارزان ترین قیمت را در لینک زیر مشاهده کنید :

https://superabzarpars.com/fa/برندها/توسن

 

بهترین دریل های خانگی توسن

بهترین دریل های خانگی توسن

خوشبختانه توسن انواع دریل خود با قابلیت های متفاوت از جمله دریل ساده، چکشی، پیچ گوشتی و همزن ارائه کرده است. برخی از بهترین مدل های دریل های خانگی توسن به قرار زیر است :

دریل ساده توسن

دریل برقی 10 توسن مدل D0100

دریل برقی 10 توسن مدل 0100D با وزنی سبک مناسب انواع سوراخ کاری در سطوح مختلف فلزی و چوب می باشد که حداکثر قطر سوراخکاری در فولاد 10 میلیمتر و در چوب 20 میلیمتر می باشد. همچنین دارای دسته ارگونومیک با پوشش ضد تعریق و سه نظام ساده (آچار خور) بوده که قابلیت کار با انواع مته 1.5 تا 10 میلیمتر را دارد.

دریل چکشی توسن

 دریل برقی 13 ضربه ای توسن مدل D022

دریل برقی 13 ضربه ای توسن مدل 0022 D با وزنی ایده آل مناسب انواع سوراخ کاری در سطوح مختلف فلزی، چوب و دیوار می باشد که حداکثر قطر سوراخکاری در بتن 16 میلیمتر‍‍‍‍‌‌‌‌‍، در فولاد 13 میلیمتر و در چوب 30 میلیمتر می باشد. همچنین دارای دسته ارگونومیک با پوشش ضد تعریق و سه نظام ساده ( آچار خور ) بوده که قابلیت کار با انواع مته 1.5 تا 13 میلیمتر را دارد.

دریل پیچ گوشتی توسن

پیچ گوشتی شارژی توسن مدل 2017SCX

پیچ گوشتی شارژی توسن مدل 2017SCX با قابلیت شارژ سریع در یک ساعت کامل شارژ شده و دارای 104 عدد سرپیچ گوشتی و رابط با کیفیت کاربردی و 12 ماه گارانتی میباشد

 

فروشگاه سوپرابزار پارس

فروشگاه سوپر ابزار پارس

بسیاری از فروشگاه های ابزار ساختمانی انواع مختلفی از دریل برقی و شارژی خانگی را به شما ارائه می دهند. برای اطمینان از خرید دریلی که کیفیت ساخت خوبی دارد، باید فقط از فروشندگان معتبر به صورت آنلاین یا حضوری در فروشگاه دریل را خریداری کنید. در حالت ایده آل، قبل از خرید دریل را در فروشگاه ببینید، اما اگر این امکان پذیر نیست، با کارشناسان فروشگاه سوپرابزار پارس (superabzarpars.com) مشورت نمایید. در این فروشگاه مجموعه کاملی از ابزار آلات صنعتی، برقی، نجاری، مکانیکی، ساختمانی و رنگهای ساختمانی و ... ارائه میگردد.

راه های ارتباطی:

آدرس: تهران، یافت آباد، بلوار معلم، پلاک 280، فروشگاه سوپر ابزار پارس

ایمیل: Admin@superabzarpars.com

تلفن: 021-66210119  021-66223270  

ساعات کاری فروشگاه : شنبه الی چهار شنبه : 9 الی 17 پنجشنبه : 9 الی 13

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 162
  • بازدید ماه : 507
  • بازدید سال : 10,634
  • بازدید کلی : 27,220