loading...

https://webone-sms.com/

  مهاجرت به خارج از کشور می تواند یک تصمیم هیجان انگیز و در حال یک تغییربزرگ در زندگی باشد. اگر بگوییم جهان زیر پای شماست، کجا را انتخاب می کنید؟ انتخاب هر کشوری برای مهاجرت نیازمند کسب اطلاعات

behnaz بازدید : 114 دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 زمان : 16:06 نظرات (0)

 

مهاجرت به خارج از کشور می تواند یک تصمیم هیجان انگیز و در حال یک تغییربزرگ در زندگی باشد. اگر بگوییم جهان زیر پای شماست، کجا را انتخاب می کنید؟ انتخاب هر کشوری برای مهاجرت نیازمند کسب اطلاعات کامل در ارتباط با شرایط دریافت ویزای آن خواهد بود. کشورهای اروپایی که عضو پیمان شینگن هستند مسلما نیازمند اخذ ویزای شینگن خواهند بود.برخی کشور های دیگر نیز شرایط خاص خود را دارند.

امنیت، هزینه پایین زندگی، امکانات زندگی ، شرایط کار و تحصیل و ... هرکدام می تواند در انتخاب کشور مورد نظر شما نفش تعیین کننده ای داشته باشد، ما به شما کشور های زیر را پیشنهاد می دهیم

 


 

استرالیا

استرالیا کشور محبوب  برای بریتانیایی هایی است  که به دنبال رفتن به خارج از کشورشان هستند، آب و هوای عالی استرالیا، سبک زندگی سرد و کیفیت عالی زندگی خوب آن باعث شده است مهاجران سایر کشوها را نیز جذب می کند. جای تعجب نیست که سه شهر بزرگ استرالیا یعنی پرت، آدلاید و ملبورن به عنوان بهترین شهرها برای زندگی انتخاب شده باشد.

 

مکزیک

مکزیک یک کشور معتبر برای توریست ها و مهاجرین است، و به نظر می رسد که این موضوع پایدار باقی خواهد ماند. علاوه بر این ، هزینه کم زندگی و هوای گرم آن برای بسیاری از افرا ایده آل است. علاوه بر این، فرهنگ خانوه دوستی آن، مکزیک را به یکی از مکان های برتر جهان برای تشکیل خانواده تبدیل کرده است.مکزیک کشور شکلات و فلفل است.مکزیکوسیتی در حمل و نقل بزرگترین شبکه تاکسی جهان را به خود اختصاص داده است

 

کانادا

 

برای کسانی که می خواهند به یک کشور انگلیسی زبان مهاجرت کنند و داشتن راحتی و ایمنی مهم ترین اولویت برای آنها است ، کانادا کشور بسیار مناسبی است. همانند ایسلند، به عنوان یکی از کشورهای آرام و صلح آمیز جهان شناخته می شود، علاوه بر این، سه شهرآن بیشترین قابلیت برای شرایط زندگی راحت را داراست: کلگری، تورنتو و ونکوور.ویزای کانادا 

 

فنلاند

 

اگر آرامش در کانادا و ایسلند کافی نیست و شما در مورد امنیت شخصی نگران هستید، نمیتوانید انتخابی بهتر از فنلاند داشته باشید. می توان گفت فنلاند امن ترین کشور در جهان است! همچنین هلسینکی پایتخت فنلاند لقب مناسب ترین شهر برای زندگی و سکونت در دنیا را یدک می کشد..!!

 

نروژ

 

کشور پادشاهی نروژ یکی از کشورهای حوزه اسکاندیناوی است که بالاترین استانداردهای زندگی را دارد. نروژ را به آرام‌ترین کشور جهان شهرت دارد، دارای طبیعت بسیار زیبایی است و برای شهروندان خود مزایای بسیار زیادی را شامل می شود.

 

آلمان

آلمان، برای اقامت یک کشور بی نظیر و از لحاظ اقتصادی برای بسیاری افراد مناسب است.صنعت خودرو سازی آن ، تحصیل و کار برای شهروندان آن بسیار ایده آل است.این کشور بعد از چک بیشترین مصرف ماء الشعیر را به خود اختصاص می دهد. هامبورگ، در بخش شمالی کشور، یکی از پرطرفدارترین شهرهای جهان محسوب می شود . معماری مونیخ نفس گیر است.

 

مالزی

 

اگر به عنوان یک مسلمان قصد مهاجرت به کشوری جدید را دارید  مالزی بهترین انتخاب است.چراکه در حدود 60 درصد جمعیت این کشور را مسلمانان تشکیل داده اند. از آنجایی که در مالزی سرمایه گذاری هایی از جانب کشورهایی از جمله زاپن در این کشور باید اتظار داشته باشید که نظم جایگاه ویژه ای در زندگی و اقتصاد این کشور داشته باشد.حمل و نقل هواییدر این کشور ارزان است.

 

نیوزلند

 

اگر شما احساس نمی کنید در اروپا هستید ، بهتر است نگاهی به کشور بی نظیر نیوزلند بیاندازید. طبیعت نیوزیلند بی نظیرو بسیار بکر است و مطمئنا می تواند حس ارپایی شما را تقویت  کند. همچنین بررسی ها نشان می دهد از نظر شرایط زندگی این کشور در مقام دهم جهان و بالاتر از استرالیا قرار گرفته است.


 ایسلند

کشور ایسلند نه تنها به دلیل جذابیت های زیبایی طبیعی و چشمه های جذاب آن که در اینستتاگرام و دنیای مجازی عموما به نمایش گذاشته می شود شهرت دارد بلکه این این کشور یک مکان فوق العاده مسالمت آمیز ( از نظر شاخص صلح در سال 2017) برای زندگی است. در حقیقت، خطرات امنیتی در ایسلند "غیر قابل توجه" در نظر گرفته می شوند (همانند بسیاری دیگر از کشورهای شمال اروپا نیز مانند فنلاند)


 

 

 

برچسب ها اخذ ویزای شینگن ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 56
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 10,190
  • بازدید کلی : 26,776