loading...

https://webone-sms.com/

  اگر در کابینت سرویس بهداشتی خود مجموعه ای از ضد آفتاب ها داشته باشید ، از تابستان سال گذشته و بعد از آن باقی مانده است ، ممکن است بخواهید قبل از قرار دادن پوست و آفتاب گرفتن ، دوباره فکر کنید.

behnaz بازدید : 50 چهارشنبه 29 بهمن 1399 زمان : 16:27 نظرات (0)

 

اگر در کابینت سرویس بهداشتی خود مجموعه ای از ضد آفتاب ها داشته باشید ، از تابستان سال گذشته و بعد از آن باقی مانده است ، ممکن است بخواهید قبل از قرار دادن پوست و آفتاب گرفتن ، دوباره فکر کنید. تا به حال از خود پرسیده اید ، آیا ضد آفتاب منقضی می شود؟ بگذارید به شما بگوییم که قطعاً اینگونه است. بیاموزید که چگونه تشخیص دهید ضد آفتاب شما باید پرت شود یا خیر.

کرم ضد آفتاب منقضی می شود

چه زمانی ضد آفتاب منقضی می شود؟

به نقل از mahtateb.com

به طور معمول ضدآفتاب ها تا سه سال قابل استفاده هستند اما جدای این موضوع تاریخ انقضای این کرم ها معمولا بر روی محصول درج می شود. به یاد داشته باشید که اگر تاریخ انقای کرم شما گذشته باشد اصلا از آن استفاده نکنید و آن را دور بریزید. اگر فراموش کرده اید که تاریخ انقضای کرم ضدآفتاب شما چه تاریخی است، باید در ظاهر کرم دقت کنید هرگونه تغییر رنگ در کرم و تغییر غلظت آن را جدی بگیرید و از آن استفاده نکنید.

اگر می خواهید پوست خود را سالم و محافظت کنید باید هر روز از SPF استفاده کنید. ضد آفتاب شما باید حداقل حاوی SPF 30 باشد و باید آن را آزادانه روی پوست در معرض قرار دهید. بعلاوه ، ضد آفتاب شما باید قدیمی باشد.

 

برای همه کسانی که می خواهند بدانند کرم آفتاب چه مدت دوام دارد؟ هنوز ممکن است هنوز امیدی به مجموعه حمام شما باشد. به طور کلی ماندگاری محصولات SPF باید تا سه سال باشد ، اما همیشه اینطور نیست. ضد آفتاب که در معرض گرما ، نور مستقیم خورشید ، باکتری و رطوبت قرار گرفته می تواند سریعتر تخریب شده و از محافظت کمتری - یا حتی به هیچ وجه - محافظت کند.

 

هنگام تعیین اینکه آیا یک ضد آفتاب هنوز قابل استفاده است ، اولین محل تماس شما باید تاریخ انقضا باشد. اگر فکر می کنید تاریخ انقضا روی ضد آفتاب کجاست ، معمولاً در قسمت بیرونی ظرف مهر می شود. اگر تاریخ انقضا گذشته است ، دیگر نمی توانید به محصول داخل آن اعتماد کنید تا از پوست در برابر آفتاب و اشعه ماورا UV بنفش محافظت کند.

 

به اوج - به بالا - به سمت قله

 

چگونه می توانید تشخیص دهید که ضد آفتاب شما منقضی شده است؟

 

ما به این سوال پاسخ داده ایم: آیا کرم ضد آفتاب از رده خارج می شود؟ اکنون ما در حال بررسی چگونگی انتخاب علائم هشدار دهنده ای هستیم که به شما می گوید ، ضد آفتاب شما منقضی شده است ، حتی اگر هنوز به روز نباشد. ضد آفتاب بهتر است در یک مکان خنک ، تاریک و خشک نگهداری شود زیرا گرما ، نور خورشید و رطوبت ممکن است باعث خراب شدن سریعتر آن شود. وقتی بیرون هستید ، سعی کنید ضد آفتاب را در حوله بپیچانید یا آن را در کیف خود نگه دارید تا از اثر کمتری نور خورشید در فرمول داخل آن جلوگیری کنید. هنگام بررسی کارایی SPF ، قبل از استفاده از آن برای محافظت از پوست ، با بررسی نحوه شکل گیری ، احساس و بو شروع کنید. اگر بافت تغییر کرده باشد ، به عنوان مثال آبکی تر یا دانه ای تر شود ، رنگ آن تغییر رنگ داده یا بوی دیگری با اولین باری که ایجاد کرده اید ، دارد ، SPF می تواند خاموش باشد.

 

به اوج - به بالا - به سمت قله

کرم ضد آفتاب منقضی می شود

آیا استفاده از ضد آفتاب منقضی شده اشکالی ندارد؟

 

هنوز به آن مجموعه از ضد آفتاب های قدیمی که در کابینت سرویس بهداشتی شما جمع شده اند فکر می کنید؟ استفاده از ضد آفتاب منقضی شده ایده خوبی نیست. محافظت از پوست در برابر آفتاب نه تنها از بروز علائم زودرس پیری جلوگیری می کند ، بلکه از آسیب مضر UV نیز که می تواند به طور جدی روی پوست شما تأثیر بگذارد ، محافظت می کند. نمی توان به کرم های ضد آفتاب منقضی شده اعتماد کرد و محافظت فوق العاده ای را ایجاد کرد. اگر تصمیم دارید از کرم ضد آفتاب منقضی شده استفاده کنید ، ممکن است با پوستی قرمز ، زخم و آفتاب سوختگی مواجه شوید

 

زیرا ضریب محافظت در برابر آفتاب کاهش یافته است. شما همچنین پوست خود را در معرض رادیکال های آزاد مضر قرار داده اید که می توانند پیری پوست را تسریع کنند. در کل ، بهتر است به خود لطف کنید و اگر کرم ضد آفتاب درست به نظر نمی رسد ، آن را دور بریزید.

آیا ضد آفتاب اگر باز نشود منقضی می شود؟

 

پاسخ کوتاه بله است ، اما بگذارید توضیح دهیم که چرا برای هر کسی که تعجب می کند ، اگر باز نشده است می تواند آفتابگردان از رده خارج شود؟ ضد آفتاب در معرض گرما ، نور خورشید و رطوبت خراب می شود. اگر بطری شما کنار استخر یا اتومبیل شما نشسته است در حالی که در ساحل هستید ، فرمول داخل آن حتی اگر هنوز آن را باز نکرده اید ممکن است خراب شود. برای اینکه کرم ضد آفتاب تا حد ممکن مثر باشد ، ضد آفتاب را در یک نقطه خنک ، خشک و تاریک نگهداری کنید. در صورت نگهداری صحیح ، ضد آفتاب باید تا تاریخ انقضا که در خارج از ظرف چاپ شده است ، موثر باشد.

چند وقت یکبار باید ضد آفتابم را جایگزین کنم؟

 

هر ضد آفتابی که از تاریخ انقضا گذشته باشد یا دارای بافت ، بو یا رنگ متفاوتی با زمان باز شدن باشد ، باید دور ریخته شود و جایگزین شود. بنابراین هنگام تصمیم گیری در مورد تعویض یا عدم تعویض ضد آفتاب ، این سالات را از خود بپرسید. آیا احساس عجیبی دارد؟ آیا بوی عجیبی می دهد؟ آیا رنگ متفاوت است؟ اگر پاسخ هر یک از این سال ها مثبت است ، آن را بریزید و یک SPF تازه جایگزین کنید. در حقیقت ، شما نباید زیاد نگران جایگزینی ضد آفتاب خود باشید. چرا؟ زیرا باید آنقدر از ضد آفتاب استفاده کنید که از طریق بطری ها پرواز می کنید. ما همچنین استفاده از SPF هر روز ، 365 روز در سال ، استفاده از SPF را به صورت لایه لایه توصیه می کنیم. بنابراین ، از مرطوب کننده روز تا آغازگر تا آرایش ، ما دوست داریم ضد آفتاب را لایه لایه کنیم تا مطمئن شویم از پوست ما محافظت می شود. نمی دانید چگونه ترکیبات SPF و آرایش را بهتر ترکیب کنید؟ مقاله مشاوره تخصصی مراقبت از پوست و آرایش پوست SPF را بررسی کنید. علاوه بر استفاده از کرم ضد آفتاب به اندازه کافی باید به خاطر داشته باشید که باید آن را در همه جا استفاده کنید. به نظر می رسد به اندازه کافی ساده است ، اما بعضی از نقاط اغلب فراموش می شوند. 

برچسب ها ضد آفتاب ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 168
  • بازدید ماه : 513
  • بازدید سال : 10,640
  • بازدید کلی : 27,226