loading...

https://webone-sms.com/

بازاریابی از طریق تبلیغات گوگل به هدایت ترافیک به وب سایت فروشگاهی شما کمک می کند. با این وجود ، تکمیل تلاشهای SEM با بهینه سازی موتور جستجو (SEO) می تواند سطح وب سایت شما را بالاتر ببرد. قبل از راه

behnaz بازدید : 86 یکشنبه 11 اسفند 1398 زمان : 16:13 نظرات (0)

بازاریابی از طریق تبلیغات گوگل به هدایت ترافیک به وب سایت فروشگاهی شما کمک می کند. با این وجود ، تکمیل تلاشهای SEM با بهینه سازی موتور جستجو (SEO) می تواند سطح وب سایت شما را بالاتر ببرد.

قبل از راه اندازی سایت جدید یا به روزرسانی یک سایت موجود ، بهینه سازی مطالب و ساختار وب سایت شما بسیار مهم است. برای کمک به تلاش های شما در تجارت الکترونیک ، یک لیست چک مختصر ایجاد کرده ایم. برای کشف عناصر مهم یک استراتژی و اصول سئو سایت فروشگاهی و مواردی که می تواند در رتبه بندی موتورهای جستجو تأثیر بگذارد. با ما همراه باشید.

سئو سایت فروشگاهی

 

چک لیست سئو سایت فروشگاهی

 انجام تحقیق کلمات کلیدی

این اولین گام مهم در بهبود سئو سایت فروشگاهی شما است. ما تحقیقات کلمات کلیدی را برای کشف کلمات کلیدی و اصطلاحات مرتبط با صنایع خاص انجام می دهیم

شما می توانید از این اطلاعات برای درک سؤالات جستجو استفاده کنید و کلمات کلیدی محبوب را در وب سایت فروشگاهی خود بگنجانید. در نتیجه ، محتوای بهینه شده شما به افراد بیشتری می رسد.

برای شروع ، حجم و رقابت را اندازه بگیرید. کلمات کلیدی ایده آل دارای حجم بالا و رقابت کم هستند ، به این معنی که میانگین جستجوهای ماهانه برای یک کلمه کلیدی زیاد است در حالی که رقابت برای رتبه بندی برای این کلمات کلیدی پایین است. یکی از ابزارهای مورد علاقه ما برای استفاده برای تحقیقات کلمات کلیدی Ahrefs است.

شما می توانید از Ahrefs برای انجام سئو و تحقیقات رقبا ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی و تحلیل موضوع ، ایجاد لینک و تحلیل بک لینک ، ممیزی سئو و موارد دیگر استفاده کنید.

از تگ تایتل منحصر به فرد استفاده کنید.

از صفحه وب سایت تجارت الکترونیک برچسب های منحصر به فرد استفاده کنید

باید برچسب های منحصر به فرد در هر صفحه وب سایت خود را درج کنید. علاوه بر این ، عبارت دقیقی که کاربران جستجو می کنند باید در برچسب عنوان شما باشند.

هنگامی که کاربران بر روی پیوندهای شما کلیک می کنند ، آنها باید به صفحات وب سایت خاص هدایت شوند که شامل محصولات / خدماتی است که در ابتدا جستجو کرده اند.

به عنوان مثال ، برچسب عنوان شما برای دوربین مدار بسته باید چیزی شبیه به این باشد:

دوربین مدار بسته | خرید دوربین مدار بسته | نام تجاری شما

به طور کلی ، عنوان های جذاب می توانند باعث افزایش سرعت کلیک وب سایت شما در نتایج جستجوی ارگانیک شوند.

کلمات کلیدی در URL های شما


URL شما اولین چیزی است که Google و اغلب اوقات کاربران متوجه آن هستند. یک URL آسان برای خواندن به افراد و موتورهای جستجو کمک می کند تا موضوع محتوا یک صفحه را درک کنند.

گنجاندن کلمات کلیدی در URL شما می تواند به وب سایت فروشگاهی شما در نتایج جستجوی ارگانیک رتبه بالاتری دهد. با این حال ، توجه به این نکته مهم است که استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی می تواند به رتبه شما آسیب برساند.

از تگ ALT برای عکس ها استفاده کنید.


متن Alt کمکی برای گوگل برای درک زمینه یک تصویر است. همچنین ، با توصیف تصویر می تواند به خوانندگان کم بینا کمک کند.

 

استفاده از متن alt می تواند به موتورهای جستجو کمک کند تا ارتباطات تصاویر و محتوای شما را بهتر درک کنند.

علاوه بر این ، نام فایل های تصویری برای رتبه بندی سئو بسیار مهم است. اگر تصاویری را که خودتان گرفتید ، در اختیار دارید ، از نامهای پیش فرض پرونده از دوربین خودداری کنید (مانند "IMG_9398.jpg)" در عوض ، استفاده از یک عنوان دقیق و دوستانه را در نظر بگیرید.

بیایید وانمود کنیم که شما یک فروشگاه مارک آب گازدار را به دو طعم می فروشید: گیلاس سیاه و تمشک. تغییر نام تصاویر برای توصیف هر عکس به روشی منحصر به فرد ، به Google و سایر موتورهای جستجو این امکان را می دهد تا بین دو عطر و طعم مختلف آب گازدار تفاوت قایل شوند و باعث افزایش دید آنلاین شوند.

ازRich snippetاستفاده کنید


معمولاً وقتی وب سایت شما در صفحه نتایج موتور جستجو ظاهر می شود ، برچسب عنوان ، توضیحات متا و URL نمایش داده می شوند. موتورهای جستجو با داشتن قطعه های rich snippet  قادربه نمایش اطلاعات بیشتر در مورد صفحه وب هستند ، از جمله رتبه بندی های 0 تا 5 ستاره ، بررسی ها ، قیمت ، در دسترس بودن محصول و موارد دیگر.

اگرچه rich snippet می توانند رتبه شما را در نتایج جستجوی ارگانیک بهبود بخشند ، توجه داشته باشید که همیشه تضمین نمی شوند و موقتی هستند. Google از الگوریتمی برای نمایش مناسب ترین نتایج برای کاربران استفاده می کند - و این الگوریتم دائما در حال تغییر و به روز رسانی است.

رفع 404 خطا 


خطاهایی مانند "خطا 404 - صفحه یافت نشد" یک تجربه کاربر منفی را ایجاد می کند. 404 خطا هنگام تغییر پیوند ثابت ، حذف محتوا از وب سایت خود یا هنگامی که وب سایت شما با یک پیوند اشتباه یا اشتباه به وب سایت دیگری مرتبط است رخ می دهد.

 

برای برطرف کردن خطای 404 در وب سایت خود ، از یک تغییر مسیر 301 استفاده کنید. در بیشتر موارد ، تغییر مسیر 301 بهترین روش برای پیاده سازی تغییر مسیرها در وب سایت شما است. اگر یک کاربر در URL قدیمی وب سایت شما تایپ کند ، به عنوان مثال ، یک تغییر مسیر 301 به طور خودکار کاربر را به آدرس جدید وب سایت شما هدایت می کند.

 

حتما وب سایت را به طور دائم جابجا کنید تا بعدا مشکلی در رابطه با این لینک ایجاد نشود. و در آخر ، اگر خطاهای مختلف هر از گاهی ظاهر می شوند ، آنرا عرق نکنید ... وقتی آدرس های اینترنتی متناسب با مارک شما در دسترس نیستند.

. بهینه سازی سئو خارجی  با بک لینک

راه شماره 1 برای بهینه سازی سئو خارج از سایت شما استفاده از لینک دهنده است. بک لینک های وب سایت های دیگر اساساً به Google نشان می دهند که به وب سایت شما قابل اعتماد است زیرا توسط وب سایت دیگری پشتیبانی می شود.

با این حال ، وب سایت شما باید توسط سایت های معتبر و معتبر پشتیبانی شود. مطمئن شوید که از پیوند دادن وب سایتهای اسپم غیر معتبر به وب سایت خود جلوگیری می کنید.

در صورت استفاده صحیح ، بک لینک ها می توانند رتبه شما را در صفحه نتایج موتور جستجو افزایش دهند.

از "پر کردن کلید واژه" خودداری کنید


پر کردن کلمات کلیدی هنگامی اتفاق می افتد که کلمات کلیدی به صورت غیر طبیعی اضافه شوند. اگرچه این روش قبلاً برای افزایش رتبه وب سایت معمول بود ، اما Google و سایر موتورهای جستجو اکنون شما را به این دلیل مجازات می کنند.

هنگام تولید محتوا ، چیزهای طبیعی را حفظ کنید. کلمات کلیدی انتخاب شده باید به محتوای صفحه وب شما مربوط باشد تا بهترین تجربه را در اختیار کاربران قرار دهد.

نتیجه

و آنجا آن را دارید! امیدواریم که لیست چک 10 مرحله ای SEO مفید و آموزنده را پیدا کرده باشید.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 56
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 69
  • بازدید سال : 10,196
  • بازدید کلی : 26,782